2008-06-13
 11:16:02

Nu är jag ung...

Ja egentligen. Varför bryr jag mig så fruktansvärt om jobb och andra saker? När alla (jag vet, inte alla men iaf) andra skiter i allt.
Jag har så jävla svårt för att släppa saker på jobbet. Mest för att jag vet, att gör inte jag det.. så blir det inte gjort. Å det e skitjobbigt. Som vanligt tar jag alltid på mig rollen att styra upp saker, att leda och att ta ansvar. Det har alltid varit så. Och jag önskar verkligen att jag hade ett jobb där dessa kvaliteter kom till sin rätt!

I övrigt så har jag länge funderat på om jag har tjocka lår eller inte. Man luras ju rätt rejält när man tittar på dom uppifrån... men från sidan i ett skyldfönster kan dom se ruskigt smala ut. Självbilden känns suddig. Nu kommer folk gorma om att jag inte ens kan ha tjocka lår men jag menar ju såklart tjockare.

Allt bara väller ur mig nu känner jag....


Rönning Power

Du tjockis, när ska vi dela på en princess tårta?



PUBLICERAT: 2008-06-15, 02:34:47 | URL: http://www.vanersjon.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: