2008-06-18
 10:06:50

Orättvist värre

Jag fattar inte varför allt ska va så sjukt jävla orättvist jämt. Varför man ska få skit när man ställt upp en massa? Jag som trodde att det lönade sig att ställa upp och va extra effektiv och snäll. Men man får bara skit tilbaka. Så nu ska jag sluta med det...
Man måste ju vinna på att göra saker på jobbet. Jag är så sjukt jävla förbannad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kan inte gå nånstans å skrika för då hörs det. Jag har ingen att ventilera med för då hör folk som inte borde höra. Jag är så jävla trött på skiten så jag känner för att bara gå hem å lägga mig!

Känns ju som en väldigt bra dag det här, man vaknar med huvudvärk, pratar med otrevliga kunder och sen får man den här skiten. Jo jag tackar jag!

Hmm...


Fia

Men usch då! Låter illa det där! Skönt å slippa skiten säger jag bara...


Jerry

Huvudet å spiken. Fick själv skit för en grej på jobbet häromdan. Man har ju alltid som utgångspunkt att göra någonting bra. Sen kanske det sker missförstånd och saker går snett. Är också på ett litet företag där allitng hörs vad man säger. Så man kan bara sitta där tyst med sin ilska. Just det där att ventilera är viktigt.



PUBLICERAT: 2008-07-13, 14:25:44 | URL: http://jerry.neatwing.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: