2008-03-07
 13:48:17

Det här med hundar...

Nu har jag snöat in på hundar också. Fan Sofia att du skulle ha den sidan öppen ;)
Jag vet ju att jag aldrig kommer kunna ha en hund så länge jag är singel och bor i stan. Det är dumt att drömma. Och lite känns det ju som att man måste välja sen om man vill ha hund eller häst. Och för mig blir det ju häst då. Skulle aldrig orka med både och...

Men man blir ju så otroligt sugen när man ser dom här söta små liven...

image122

Som en sån här Nova Scotia...

eller denna... Shiba-no-kai

image123


Sofia

Sorry! =) Vill oxå ha en vovve!


Haidi

Jack Russel-hundar är ju dom finaste! :) Små glädjepaket! Voff! :) Eller dalmantiner, dom är också så jäkla läckra!



PUBLICERAT: 2008-03-07, 15:43:04 | URL: http://catzy84.webblogg.se
Johanna

Klart att man kan ha båda! Hunden följer ju med till stallet och i princip överallt annars man är ändå =D Man ska ha tid att ge dem "kvalitetstid" bara, vilket kan vara svårt om du bor själv och inte har exempelvis hundvakt... Finns det ingen som behöver typ dagmatte där du bor? Då kan du ju få lagom mycket hund =)



PUBLICERAT: 2008-03-07, 19:26:53 | URL: http://royalombra.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: