2008-03-11
 22:24:20

Hitta en skatt...

Ja det stod att jag skulle hitta en skatt idag i mitt kinesiska horoskop. Ja vad ska man säga... Jag hittade besvikelse, bitterhet och idioti. Inte nog med att man börjar undra vad vissa personer egentligen menar. Man måste stå ut med skit på jobbet också.

Jag hatar ju egentligen att överanalysa saker. Att tänka på dom tills dom blir helt trasiga. Det funkar inte i längden men alltid blir det så iaf. Jag gör mig själv ledsen genom att alltid tänka det värsta. Jag stänger till slut av för att slippa va ledsen senare. Jag blir ju bara mer och mer inlåst i mig själv, hur nu det låter. Men bra är det inte... jag vågar inte våga på samma sätt längre och det är frustrerande!

Sen till resten av den här pissiga dagen. Jag är trött på att se människor bli behandlade illa och orättvist. Och allt man kan göra är att se på.... jag känner mig bara så sjukt handlingsförlamad och rädd för att säga ifrån. Usch å bläh.

Tror inte det fanns nåt roligt å rapportera. Att ha inflyttningsfest på lördag ger mig ångest så jag vet inte om det blir av.

Det som blir av är iaf träning imorrn (hoppas jag)!


Haidi

OJ! Jag vet att vi fikade i förrigår, men det låter som du behöver en kopp te och en kompis igen snart! :) Fika imorrn Torsdag? Då kan du spy ur dig all galla om allt och alla! :) (oh, jag rimmar!) -inflyttningsfester ger ångest, det ingår liksom. :) Om en hel inflyttningsfest känns mycket kan du alltid ha förfest med utgång, det blir kort och gott. Kram!!!



PUBLICERAT: 2008-03-12, 13:17:04 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: