2008-03-04
 14:52:43

Inflyttningsfest / 25-års kalas!

                                     image119

Sådär, nu blir det snart kalas. Jag tror det iaf. Eller vågar man verkligen släppa in en massa folk i ens nya fina lägenhet? Jag kommer nog ha ångest över att allt ska gå sönder... Hmm. Får bjuda fint folk bara! Å ingen får hoppa i sängen :P


tijas

När När När? :) :) :) Hoppas jag är ledig och hemma! :) OM jag är bjuden såklart. ;)


Haidi

Ooh, Kalas! Du när planeras detta då? :) Jag funderade på att bespara dig besväret att skicka ut inbjudningar, genom att trycka upp flygblad av det & skicka ut över hela stan med flyget... hehe. Men ärligt talat! SKOJ! Får man komma? :) kram



PUBLICERAT: 2008-03-06, 12:51:11 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: