2008-03-17
 15:29:11

Inofficiell dejt...

Ja eller vad det nu råkade bli av inflyttningsfesten i lördags. För inte orkade varken jag eller Haidi dricka nåra mängder på lördagen. Vi fixade myskväll istället. Eller ja, den fixade sig av sig självt!

För Björn å Ch(K)rister kom ju också. Å vi klämde ner oss allihop i min tresitssoffa. Det va ju ändå rätt mysigt. Trångt kan ju vara mysigt ibland. Så vi kollade Melodifestivalen och sen The Village ett tag.. tills vi tröttnade på att den inte va nåt läskig å så slog vi över till CSI istället. Men roligast hade vi när vi gick igenom alla sannings-korten i Våghals spelet. Mycket bra sätt att lära känna folk på... för vem vill inte veta om någon av dom andra mördat  någon eller när de gjorde på sig senast?
Jag är nog kär i det spelet alltså....

Det kändes konstigt att ha så mycket folk i lägenheten... aldrig hänt förut. Jag måste vänja mig. =) Får bju hem folk heeeela tiden... då måste man ju städa också. Den perfekta lösningen!

Mer mys åt folket och åt mig, TACK! =)


Haidi

Ja, det tål att upprepas. Och när jag inte har katter längre kan vi hänga mer hos mig också! :)



PUBLICERAT: 2008-03-17, 15:42:52 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: