2008-03-14
 16:48:07

Tanter som inte låser toaletten...

Ja för förrgår var jag på stan. Å det va kris. Jag var så sjukt jävla kissnödig. Tror inte det är så bra att hälla i sig en massa cola på jobbet bara för att man ska få en sockerkick å bli glad?!?

Iaf så blev det så att jag rusade in på NK och började leta efter vart dom gömt toaletten. Jag hittar den å rusar in fort som fan. Letar upp den enda femkronan jag trodde jag hade å stoppar i den i automaten å rycker upp dörren. DÅ SITTER DET EN TANT DÄR!!!
Å klagar över att jag öppnat dörren. Men va fan, LÅS DÅ!

Som tur var hade jag en femkrona till...

Men helvete, 5 spänn slösat på en tant... Nej usch. Vilket slöseri!


Haidi

...på tal om tanter, när jag ringde dig gnällde tanten på att jag talade för högt i mobilen, tycker du jag gastar och talar överdrivet högt i telefon?



PUBLICERAT: 2008-03-17, 14:32:27 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: