2008-03-18
 15:43:32

Vem i helvete e du?

Du förstår man undrar ju?

Ja jag känner mig inte som mig själv just nu. Jag är tankspridd och knasig.. konstig och dum. I helgen lyckades jag elda upp min stekpanna, eller iaf locket... Sen åkte jag också till Ikea för att byta en gardin och tog med mig fel kvitto.

Men idag när jag har sovit dundermycket så känner jag mig ändå som mig själv. Kan va för att solen skiner också?

Kan det va så att jag supit bort mina vettiga celler.... kan jag ha fördärvat mig för all framtid... nääääeee... då skulle vissa andra jag känner va mycket värre. Skadeglädje känns skönt.

Men jag och Haidi har spännande saker på gång... Det lyser ju upp livet. Kluriga spännande tjejgrejer älskar jag ju. När man får överanalysera allt lagom mycket. Ge mig mera fortsättning NU!

I övrigt så måste jag åka till IKEA nu igen...

Ja, du är dum som 500 barkis.


Haidi

Heya, du får uppdatera mig i vad som händer i vårt spännande "projekt"...jag har ju bara fått 5mail i ämnet idag. :P -nått nytt förresten? puss



PUBLICERAT: 2008-03-18, 17:25:55 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: