2008-05-03
 11:46:50

Brand, grillfest och löpning...

Ja det har ju hänt en hel del senaste veckan...

I måndags va jag å D på en cykeltur till Brudaremossen, stannade upp på sophögen å drack vin å hade det gött.
Dagen efter startades en stooor skogsbrand nästan där vi var, lite sjukt :P

På tisdagen blev jag bjuden på middag. Jag som älskar sånt! Det va riktigt gott, å så jordgubbar till efterrätt. Kan säga att jag njöt för fulla muggar =) Tack för det!

I onsdags då så hade jag grillfest. HEhe, jag som aldrig har fest =) Men det vart lite sådär gött inproviserat å bra. Satt på gräsplätten bakom mitt hus med engångsgrillar å min nya hinkgrill som f ö funkade sjukt bra! Det slutade blåsa men istället for det omkring korvar och tomater =)
Sen satt vi här inne fram till två eller nåt sånt. Nice å inte va på stan med alla 14åringar!

Idag är jag bjuden både på middag och 25årsfest. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det.... Hahah, men inte gråter jag för det.
Prio ett idag är ändå å gå ut å springa en minst 5 km =)

Nu blir det frukost =)
Mums!


Soff

Hej precious! Saknar dig! Här är allt kaos. Pappa har kommit hem men mamma sliter. Vi bor därute nu tills allt lugnat sig för dem. Hoppas på snart. Du kan väl höra av dig lite i förväg innan du åker hem så jag kan planera att vara hemma. Kramar i massor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: