2008-05-16
 16:20:26

Jag önskar att jag kunde stanna tiden...

...å leva alla studer om igen, alla fina studer.

Livet pendlar mellan riktigt kassa studer med maktlöshet, frustration, irritation till helt underbara studer med mys, gos och schyssta konversationer. Vet inte riktigt vilket ben jag ska luta mig mest på.
Vad ska man låta ta överhanden?

Med risk för att låta jävligt arrogant så måste jag säga att det är sjuk jobbigt när folk är så trögfattade. Det enda man vill göra är att skrika, HALLÅ?!?. Allt detta gör att jag känner mig riktigt bossig. För som vanligt; om jag inte gör det själv, så blir inget gjort!
Det e som om man behöver styra upp hela världen!!! Inte så att jag inte gillar det men ibland önskar man ju att den som har ansvaret lever upp till det också!

Nog om det... jag är halvsjuk men tänker inte ge upp... därför blir det självklart en tur till gymet nu efter jobbet =)
Skam den som ger sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: