2008-05-30
 13:56:46

Ung Arena, T-bana och älskade Stockholm!

Jo helgen spenderades ju i Stockholm. Åkte 06 på fredagen och hamnade efter lite tittande på landskap å ytterst lite sömn på T-centralen i Sthlm. Där mötte vi upp Anna, som ironiskt nog hade jobbat på ett tåg som gick innan vårt, och så drog vi till ett hotell i närheten å käka frukost. När vi står å ska betala frukosten i receptionen så hör vi plötsligt ett tjong å det flyger en metallbokstav genom luften, inte långt ifrån Charlott's huvud. Hjälp! Å vad gör receptionisten? Nej, hon säger bara "oj". Inte ber hon om ursäkt direkt :P Men där proppade vi oss fulla med mackor, bacon å ägg... mums va det!

Sen tråcklade vi oss fram till bussen och på vägen blev vi kallade turister. Vilken förolämpning! Vi hittade rätt iaf å stuvade in oss för avfärd mot Hasseludden Yasuragi!

Guud va jag är seg på å skriva färdigt det här inlägget....

Iaf så var Hasseludden riktigt trevligt med massa go japansk mat och trevliga folk =) Rummet va lite sisådär. Men badavdelningen var GRYM! Varma källor utomhus som va sjuk skönt!
Alla diskutioner om Ung Arena och Unionen var ju självklart riktigt intressant, alltid kul å träffa engagerade folk!

På lördan bar det av hem till Niklas, nånstans i stan... satt på hans balkong å drack öl ett tag. Glömde min mobil när vi skulle gå å höll på att oja ihjäl mig över det. Men tack vare Sami så fick jag tillbaks den, underbart!
Sen hängde vi runt lite överallt, vi va på söder en sväng, sen drog vi till Re:plik, som var en stor besvikelse för vissa å inte för andra :P Å sen snurrade vi vidare till Anchor på Sveavägen... hehe, ja inte vet väl jag vart vi va, det va ju mörkt! =)

Söndagen va hård till en början, bra bakis å såg ut som ett vrak när man tittade utanför dörrn vid elva. Sen ordnade det tills sig med en dusch å vi gick runt på söder å myste hela dagen... helt klart skönaste dagen på länge =)

Kändes ju nästan lite vemodigt att åka hem... men min säng, den saknade jag! =)

Slänger upp lite kort senare... jag vet, jag är lat :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: