2008-05-13
 10:46:51

Vårruset, öl och ont!

Först till det viktigaste! Jag har sprungit Vårruset =) Trots en kass dag med nära till kräkningar så lyckades jag rycka upp mig och komma igen lagom till klockan 18. Hängde i Slottsskogen i solen innan, härligt med massor med folk. Sen var jag självklart med på uppvärmningen och insåg att jag tappat en del koordination.
Loppet gick riktigt bra med tanke på att vi fick springa zick zack hela tiden. Tiden slutade på 33 min =)
Med tanke på att jag började säsongen på 43 så är det verkligen en klar förbättring!

Efteråt råkade det bli juice-vin och senare en hel del öl med David å Lukas å nåra till. Kan säga att man va rätt mör dagen efter, både trött och ont i kroppen =)

En av dom bästa dagarna såhär långt på året för det kändes så otroligt skönt att ha klarat det! Grattis till mig!

(inlägget började jag skriva förra veckan men jag är ju lite seg på att uppdatera så får slänga in det nu.... )


Sofia

Ja, grattis till dig! Du ä duktig =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: