2008-11-27
 17:04:34

Mera träning!

Puhh, då har man redan hunnit med två bodypump pass denna veckan. Måndag som vanligt och igår när det var medlemskväll på gymet å Helen och Anna-Carin körde ett Ladies in red pass. Snygga brudar, men inga killar på passet.. Hmm. :P

Uppdaterar med nya framsteg på viktfronten också:

Benböj 10 kg
Bröst 5 kg
Marklyft, frivändning, rodd 9 kg
Triceps 5 kg
Biceps 7 kg - Bicepsrodd 7 kg
Utfall ingen vikt
Axlar 2 * 2,5

Har ökat på triceps och bröst vilket jag aldrig trodde =) Sen har jag lagt på på benböjen och biceps. Känns underbart att det går framåt såhär mot slutet av release 67. Men ser verkligen fram emot nästa, ska bli kul med nåt nytt att sätta tänderna i =)

Måste bara försöka jobba lite med knä-rehaben så jag orkar med fler utfall =)

Resultat då?
Jaaa, väldigt bra såndana, starkare i vardagen, inte längre ont i rygg och axlar av att sitta vid datorn varje dag. Jävlar så bra!
Sen syns det ju på kroppen också, låren har börjat anta en normal form till skillnad på den avsaknad av muskler på framsidan som funnits tidigare.
Armarna börjar ta form, behövs kanske lite byggande i gymet för att få dom perfekta men jag är på god väg.
Mage och rygg är bättre än nånsin, så med lite fettförbränning på det här så är rutorna kanske lite mer synliga =)

Fixar upp lite bilder när jag fått till nått snyggt :P

Nu bär det av till gymet för core och knä-rehab!


fettförbränning

nice blog



PUBLICERAT: 2010-10-27, 14:53:39 | URL: http://www.thermapower.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: