2008-11-07
 13:46:47

Tipsrunda!

Tänkte tipsa om lite produkter som jag börjat använda nyligen. Och än så länge har dom varit jättebra!

För ett tag sen så bestämde jag mig för att testa mineralsmink. Efter att ha läst på en del forum hur bra folk upplevt det. Så självklart gick jag ut på stan å letade upp ID Mineral makeup. Visste ju att det va dyrt men gissade på att dom hade nåt prova-på kit. Å det hade dom men bara i en färg med gul ton å det passar ju inte mig. Så jag fick tänka om....
Då hittade jag Isadoras mineral smink. Testade och tyckte att det va helt åkej, dessutom va det rea så jag slog till. Och nu är jag jättenöjd. Riktigt skönt att ha på sig smink som inte ligger som ett lock över huden. Så det rekommenderas varmt till er som inte är så rika :P




Sen har jag också köpt en ny dagkräm. Kunzeakräm från Rapsodine. Den innehåller både rapsolja och Kunzea oljan som liknar tea tree oil och kommer från Tasmanien. Den är svamp- och bakteriedödande och har funkar superbra. Har använt den i 3 dagar nu och inte fått några nya orenheter i ansiktet. Plus att jag fått en mycket mjukare och lenare hud. Så denna tror jag verkligen på!




Slut på tipsen för idag... nu återstår utvärdering av utbildningarna (alltså måste jag jobba lite) :P


Karin


Karin

Haha, bra tips :) jo visst är det mkt bättre med mineralsmink, själv hamnade jag på make-up store tyckte jag var värd de efter en tid av stress,plugg o massa annat.

Lycka till me träningen!



Kram Kram / K



PUBLICERAT: 2008-11-07, 18:04:43 | URL: http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1536631

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: