2008-09-03
 12:21:39

Dra en knytnäve i ansiktet på världen...

Precis vad jag känner för nu. För är man på ett ställe där allt går ut på att trycka ner en till fotknölarna då är man fan inte glad. Noll förtroende för att man klarar att göra saker å ting. Jag går i taket snart, det bara bubblar inom mig, jag måste gömma mig på toaletten eller nåt. Gå ut på gatan å skrika högt. Jag blir helt vansinnig!!!

Va fan gör man? Jag ska ta ett snack... det är ett måste, annars kommer inte denna veckan att flyta på alls.... gaah!


Camilla

Vaad nu dåå? Du kan få boxas lite me mig, de knaske hjälper? eller ringa och prata kan oxå funka ;) Du vet vars ja finns!



PUBLICERAT: 2008-09-03, 13:28:49 | URL: http://catrool.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: