2008-09-10
 10:12:56

Fetishister finns visst överallt...

Jag samlar och använder strumpbyxor ofta om jag ska vara ärlig.Köper vardagsstrumpbyxor och finare märken i enfärgade nylon i olika denier.Använder både matta,blanka och glansiga från 20 den upp till 70, ibland 15 den också.Så jag är nyfiken på vilka strumpbyxor du har?Typ märken och modeller?


----------
herregud.. är du en såndär nylonfetishist?

----------
Det gör det nog inte heller.Det är nylonstrumpbyxor jag menar.Vilka har du själv?Typ märken och modeller?


----------
haha, inte visste jag att det fanns herrstrumpbyxor...

----------
Hej!
En kort fråga.Ska köpa strumpbyxor och undrar vilka som du tycker är bra?


Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg, om du har lust =)



PUBLICERAT: 2008-09-10, 10:21:15 | URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Haidi

oh my.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: