2008-09-01
 12:56:47

Oj, va hände med tiden...

Då är man tillbaka på vanliga jobbet igen, usch å fy är det enda jag kan säga. Massa skit som vanligt. Men iaf en liten ljusglimt, tur det =) Tur att man får höra att dom saknat mig massor... me like =)

Annars så va helgen galen...  på fredagen blev det lite aw med Cissi å Maria å tillhörande manligt sällskap eller vad man nu säger. Först på Scandics takterass, riktigt nice å sen vidare en vända på Excet som inte va så nice och till sist hamna vi på Lilla London, käkade och blev otroligt roade av servitören som va den skönaste människan jag mött på länge. Bjur på en snapsvisa han sjöng för oss:

Minne, jag har tappat mitt minne
E jag finne eller svensk?
Skit samma
Skål!


Och på lördagen stressade jag som vanligt ner till stan i sista sekund för å handla på systemet, det gick såklart bra å jag hann :D
Sen drog jag å Camilla på vår lilla shoppingtur som innefattade ungefär 3 affärer, på andra försöket hittade vi båda vad vi ville ha för kvällen, nog kortaste shoppingen i mannaminne. Sen drog vi å fika på Cappuchino och fick slåss med arga getingar, bläääh... vi hoppade och skrek som små 7åriga flickor :P Det va underhållande, tyckte iaf killgänget som satt brevid!

På kvällen drog vi upp till vattentornet på hejdåfest. Det va lite halvmysko först men det artade sig lite iaf... Fast roligast hade vi ändå när vi skulle gå till bussen och åka till stan. Vet inte om jag ska avslöja vad C gjorde... men slutade med att en kille stod å halvupprört skrek till sin kompis "kolla nu, har jag kvar på nåt på byxorna? jävlar va äckligt" haha, han hade satt sig rakt i en fin klick underlagskräm. Å ja, det är en hemlis hur den kom dit ;)

Krogen sen va ju sådär... hmm... kan bero på att jag kände mig lite handikappad eftersom det va svårt å dansa som man ville med knät. Så jag drog hem i lagom tid. Tog en dusch så jag blev varm å totalslocknade på soffan :D

Vila levern-idén jag fick igår kommer ju skita sig totalt :P Men va fan... man är bara 25 ett år, varför inte supa bort det?


Camilla

hahaha ja du de där me min fondation va nog de roligaste på hela kvällen, vet inte va som slog slint hahahha! Men tuggumipåsen funkade fint sen ;) haha!



PUBLICERAT: 2008-09-02, 11:57:30 | URL: http://catrool.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: