2009-01-01
 11:54:50

Gott nytt 2009!!!



Nyårsafton brukar alltid va så himla överskattat så jag har sänkt mina förväntningar. Men i år hände något... hade helt plötsligt 3 olika alternativ inför den sista kvällen på året. Det har aldrig hänt förut! Tråkigt nog så föll det som jag helst ville... men jag kom igen.
Åkte hem till Peter på middag. Det va helt underbart, alla var glada och goa och trevliga. Underbara vänner säger jag bara!
Maten va supergod, älgfilé till varmrätt och pannacotta till efterrätt va bara lite av det goda. Fyrverkerierna riktigt bra och skumpan för 67:- va super =)
Innan tolvslagen körde vi en massa ABBA och stämningen va verkligen på topp! Å att räkna ner mot tolvslaget på Peters balkong va inte fy skam det heller.

Gott nytt 2009 känns riktigt bra. Tror det kommer bli ett sjukt bra år. Å imorse vaknade jag obakis och utvilad och nästan frisk =) Det lönar sig kanske att springa omkring barbent i natten.

Några nyårslöften? Näe... faktiskt inte något med tyngd. Men tänkte iaf försöka ta det lite lugnare, stressa mindre och hinna med att springa Vårruset och Blodomloppet precis som förra året =) Älska mer och hata mindre och allt det där vanliga.

Så GOTT NYTT ÅR vänner! Hoppas ert år blir lika bra som mitt! =)


camilla

Gott nytt år gumman :)



PUBLICERAT: 2009-01-01, 14:35:39 | URL: http://catrool.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: